Przykładowy tekst SEO z omówieniem

Legenda:
Czerwone pogrubienie: fraza główna
Granatowe pogrubienie: frazy poboczne
Pomarańczowa kursywa: komentarz autorki do zastosowanego zabiegu
Czarny tekst: właściwa treść artykułu

Gry na Nintendo Switch zdominują rynek w 2019 roku

(Tytuł powinien zawierać frazę główną, ponieważ stanowi ona najważniejszy element danej strony. Istotne jest także, aby informacje zawarte w nagłówku naprowadzały Czytelnika na to, o czym przeczyta w artykule. Warto zwrócić uwagę na fakt, aby tytuł — jako element najwyższego poziomu — został oznaczony nagłówkiem H1)

Konsola Nintendo Switch to jedno z największych odkryć ostatnich lat. Japoński sprzęt osiąga rekordowe wyniki sprzedaży w porównaniu do Xbox’a One czy PlayStation 4 w czasach, gdy były one nowością. Po porażce Wii U firma robi wszystko, aby poprawić swój wizerunek wśród klientów.

(Tworząc tekst SEO należy pamiętać o jego warstwie technicznej. Optymalnie jest, gdy ma on objętość od 200 do 300 znaków ze spacjami (zzs) i zawiera frazę główną lub poboczną. Treść powinna być interesująca dla Czytelnika, ale jednocześnie nie zdradzać zbyt wiele, aby zachęcać do zapoznania się z resztą artykułu.)

Nietrudno zauważyć, że Japończycy obrali właściwy kierunek rozwoju. Specjaliści zgadzają się ze sobą co do tego, że obecnie sytuacja przedsiębiorstwa jest stabilna, a jej przyszłość może być tylko lepsza. Dowodem takiego stanu rzeczy jest m.in. to, że gry na Nintendo Switch są doceniane przez mieszkańców wszystkich kontynentów.

(Pod wstępem warto przeznaczyć kolejne 200-300 zzs na lekkie rozwinięcie tematu. Tutaj znów najlepiej użyć frazy głównej lub pobocznej, w zależności od tego, która z nich pojawiła się powyżej.)

Sukces Nintendo Switch — Pokemon Let’s Go i rekordy sprzedaży preorderu

(Śródtytuły oznaczamy nagłówkiem H2, ponieważ po tytule są one kolejnym ważnym elementem dla optymalizacji strony. W przynajmniej jednym z nich należy użyć frazy głównej i jej odmian. Opcjonalnie można umieścić w nim frazę poboczną, jak w przykładzie powyżej.)

Do tej pory nie było gry dla Switcha, której preorder sprzedałby w tylu egzemplarzach, co Pokemon Let’s Go. Trzy miliony osób w trakcie jednego tygodnia podjęło decyzję o chęci spędzenia czasu w towarzystwie kieszonkowych potworów. Taka sytuacja nie trwała jednak zbyt długo. Najlepszy wynik sprzedażowy został pobity jeszcze w 2018 roku przez Super Smash Bros: Ultimate.

Konsumenci docenili mechanikę nowej gry na Nintendo Switch. Ta bijatyka zawładnęła światem wielu graczy, o czym informują nas dostępne statystyki — została ona kupiona przez ponad 5 mln osób tylko w trakcie premierowego tygodnia. Firmy takie jak Sony mogą jedynie marzyć o podobnej liczbie odbiorców.

(Poszczególne części artykułu powinny mieć od 500 do 1000 zzs i być rzetelnym rozwinięciem informacji zawartych w śródtytule.)

Nintendo Switch to więcej niż konsola do gier

W jednym z wywiadów Reginald Fils-Aime — prezes firmy Nintendo od America — poinformował reporterów o tym, że Switch przynosi największe profity finansowe w przeliczeniu na pojedynczego gracza. Taka sytuacja udowadnia, że plan marketingowy przedsiębiorstwa jest zorganizowany w prawidłowy sposób. Wszystko dlatego, że Nintendo Switch to nie tylko konsola, ale także platforma, która nakłania użytkowników do wydawania pieniędzy. Co ciekawe, gracze rzeczywiście robią tam zakupy o wiele częściej niż np. na 3DS-ie. Wielu decyduje się nawet na kupno tych gier na Nintendo Switch, które mieli już okazję przejść na PlayStation 4 lub PC-ie.

(Frazy głównej nie należy nadużywać, wystarczy wstawić ją od trzech do pięciu razy w całym tekście, nie uwzględniając jej obecności w tytule. Warto stosować odmiany, tak jak zostało to zrobione w prezentowanym przykładzie: gry/gier/gra na Nintendo Switch.)

Przegląd gier na Nintendo Switch

Premiery Pokemon Let’s Go i Super Smash Bros: Ultimate zawładnęły światem Switcha w ubiegłym roku. Warto jednak wiedzieć, że równie interesujących produkcji było znacznie więcej. W trakcie ostatniego roku wydane zostały m.in.:

(Każda z fraz pobocznych powinna pojawiać się w tekście 1-2 razy, tutaj również można stosować odmiany.)

  • Hyrule Warriors Definitive Edition, czyli spin-off będący miksem elementów z Legend’s of Zelda i mechaniki pochodzącej z Dynasty Warriors;
  • Super Mario Party i Mario Tennis Aces — kolejna odsłona przygód najsłynniejszego hydraulika na świecie;
  • Captain Toad: Treasure Tracker, gdzie gracze wcielają się w Toada, znanego z innych gier z serii Mario Bross;
  • Kirby Star Allies — platformówka, w której gracze przemierzają zróżnicowane poziomy. Zabawa polega na unikaniu niebezpieczeństw usytuowanych w poszczególnych etapach gry;
  • Donkey Kong: Tropical Freeze, czyli następna porcja przygód znanego goryla. Tym razem zostajemy zmuszeni do powstrzymania inwazji intruzów na wyspie Donkey Konga.

(Tworząc teksty SEO warto pamiętać o stosowaniu wypunktowań. Dzięki nim artykuły są bardziej przejrzyste, a tym samym lepiej oceniane przez roboty Google.)

Sezon 2019 zapowiada się równie owocnie jak ubiegły rok, jeśli chodzi o gry na Nintendo Switch. Gracze mogą spodziewać się nowego Metroid Prime, kolejnej odsłony Pokemonów oraz Yoshi Wollen World. Dopieszczeni zostaną również fani superbohaterów ze świata Marvela, którzy z pewnością docenią tytuł Marvel Ultimate Alliance 3.

(Fraza główna powinna pojawiać się w ostatnich 200-300 zzs tekstu, który jednocześnie ma stanowić podsumowanie całego artykułu. Optymalnie jest, gdy treści SEO mają objętość od 3000-5000 zzs. Najlepiej obudowywać je innymi tekstami i wykorzystywać opcję linkowania wewnętrznego. W prezentowanym przykładzie można np. dodać linki do recenzji wspomnianych gier lub opinii do Xbox One, choć nie są one ani tematem artykułu, ani frazami, których należy użyć.)